Delavnica: Identifikacija priložnosti za rast in oblikovanje konkretnih rešitev
Delavnica je bila osredotočena na iskanje priložnosti za rast v treh ključnih poslovnih področjih: distribuciji , komunikaciji in portfelju izdelkov.
Potek delavnice je vključeval:
-
Raziskavo, kaj podjetje trenutno poganja naprej in kaj ga ovira pri rasti.
-
Glasovanje in izbiro največjih priložnosti in izzivov.
-
Oblikovanje ključnih vprašanj v slogu How might we…?, ki vodijo k iskanju inovativnih rešitev.
-
Generiranje idej v dveh krogih z usmeritvijo na količino in raznolikost.
-
Vrednotenje rešitev na podlagi učinka in vloženega napora.
Rezultat delavnice:
-
Konkretni predlogi rešitev, razvrščeni kot hitri ukrepi ali projekti.
-
Jasna razmejitev področij izvedbe.
-
Ocena potencialnega vpliva in časovnega okvirja za implementacijo.
Delavnica je udeležencem omogočila strukturirano razmišljanje o rasti, spodbujala sodelovanje in ustvarjalnost ter ponudila konkretne usmeritve za nadaljnje korake.